יום ראשון, 25 במרץ 2012

הפוסט הראשון שלי...

ואו, כבר חלף לו עוד שבוע, כל כך מהר עובר הזמן כשנהנים בשבתון...
כמעט "הצלחתי" לשכוח, את מטלת הכתיבה הראשונה. אני שואלת את עצמי: האם באמת שכחתי או, אולי, כמו דברים רבים אחרים בחיי אני דוחה לרגע האחרון, או שמא הדחקתי את המטלה כי לא ידעתי מה לכתוב???!
אם להודות על האמת, נראה לי שהתשובה השלישית היא המדוייקת ביותר. כרגע, אין לי מושג מה יהיה בבלוג שלי, דבר אחד ברור לי הוא ילווה אותי לפחות במחצית השנה הקרובה, לאורך סמסטרים ב' ו ג' של לימודי. יתכן אף שאוהב את הרעיון ונמשיך יחד- הבלוג ואני גם ללא קשר ללימודים.