יום שבת, 21 באפריל 2012

תרומה לעמותת "עלם" - עמותה לנוער בסיכון


עמותת "עלם" – עמותה לנוער במצבי סיכון הוקמה בשנת 1981 כמוסד ללא כוונת רווח, במטרה לסייע לבני נוער במצבי סיכון ומצוקה בישראל, להיחלץ ממצבם ולמצוא את מקומם  בחברה, כבוגרים וכאזרחים התורמים לעצמם, למשפחתם ולחברה הישראלית http://goo.gl/01y4Q
כבכל שנה,  מזה 9 שנים, גם השנה יזמה העמותה לקראת יום העצמאות, מבצע התרמה במטרה להאיר את עתידם של ילדים אלה ובכך גם את עתיד המדינה.  https://www.hadegel.org 
כאשת חינוך, וכאזרחית במדינה שאכפת לה, רגע לפני שאני שולחת את היד לארנק ו"שולפת" את כרטיס האשראי, אני משתהה ומספר שאלות עולות במוחי:
ראשית, היכן, אנו כמערכת חינוך טעינו, כך שיש אחוז כל כך גבוה של נערים ונערות בסיכון??!
שנית: עד מתי נחייה כאן על ה"שנור"?! תרומה ל"אילן", ל"אלוט", ל"ניצן", ל"ערן", ל"אגודה למלחמה בסרטן"... והרשימה, לצערי, עוד ארוכה ביותר וכל האגודות והעמותות באמת חשובות מאוד. היכן אחריותה של המדינה? אין אנו, האזרחים, משלמים מספיק מיסים??!
לבסוף ואולי זו שאלה שאמורה להישאל בהתחלה: אם זוהי באמת עמותת מלכ"ר, כיצד ניתן להסביר את העובדה שהגב' נאוה ברק-זינגר, נשיאת העמותה -תפקיד שבד"כ נעשה בהתנדבות, משתכרת  354,042 שקל לשנה ?!  http://www.news1.co.il/Archive/001-D-272964-00.html האם בעבור זה תרומתי?
אם כן, אז לא תודה!!! אשתדל ב"חלקת האלוהים הקטנה שלי" - במעשי היומיומיים ובדרכי עבודתי בבית הספר עם הילדים, לדאוג שלא יגיעו למקומות הללו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה