את סמסטר ב', בעת קבלת המשימה לפתיחת בלוג, התחלתי עם סימן שאלה גדול,
מה אכתוב וכיצד?
סביר שהייתה נמשכת כחצי שעה, ואילו מול המחשב, עקב חשיבתי המסתעפת,
והמידע האינטראקטיבי שמאפשרת הטכנולוגיה, הרי שאני מוצאת את עצמי לעיתים קרובות
גולשת שעות ומגיעה למידע שבכלל אינו רלוונטי לרשומה אותה אני כותבת.
תחושה שונה, אחרת, עדיין דורשת ממני זמן הסתגלות אך נדמה לי שאני "בכוון" הנכון...
מה אכתוב וכיצד?
ראשית, אציין כי העדפתי הינה לתחום הריאלי ופחות לתחום הכתיבה
המילולית.
כמו כן, אוכל להעיד על עצמי כעל "אדם סגור אשר אינו נוטה לשתף את הסביבה
במחשבותיי, דעותיי ואם אני עושה כן זה בד"כ את סביבתי הקרובה בלבד".
והינה, מוצאת את עצמי שותפה פעילה במהפכה הדיגיטאלית שבה
החשיפה והשיתוף הם חלק בלתי נפרד מהמציאות!
אם להודות באמת, אין זה
פשוט עבורי אך משתדלת להתמודד "בגבורה".
מבחינה מעשית, רשומה של כעמוד, אשר אם הייתי כותבת אותה על דף עם עט,
סביר שהייתה נמשכת כחצי שעה, ואילו מול המחשב, עקב חשיבתי המסתעפת,
והמידע האינטראקטיבי שמאפשרת הטכנולוגיה, הרי שאני מוצאת את עצמי לעיתים קרובות
גולשת שעות ומגיעה למידע שבכלל אינו רלוונטי לרשומה אותה אני כותבת.
תחושה שונה, אחרת, עדיין דורשת ממני זמן הסתגלות אך נדמה לי שאני "בכוון" הנכון...
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה